Handleiding: Prijsopgave maken

Wat doe je als na inspectie blijkt dat er een aantal andere reparaties nodig zijn?

Stappen

  1. Ga naar Wilmar → Reparatie van de klant
  2. Voer alle reparaties in die je denkt dat nodig zijn.
  3. Bel de klant, om door te geven wat er nodig is en hoeveel dit gaat kosten
    1. Is de klant bereikbaar, zet dan in Wilmar wat hij/zij heeft aangegeven dat gerepareerd mag worden en repareer dit. Wil de klant er nog even over nadenken, of mocht de klant ernaar vragen, meldt de klant dan dat we het overzicht per e-mail zullen sturen en volg de instructies bij punt 4 op de volgende pagina.
    2. Is de klant niet bereikbaar, spreek dan eventueel wat in, en volg de instructies van punt 4 op de volgende pagina.
  4. Sla de reparatie op als pdf
    1. Klik in Wilmar op het menu met de drie puntjes rechtsboven
    2. ‘Printen op A4’
    3. Print het niet uit maar selecteer Print to PDF
    4. Stel een mail op naar de klant en voeg de prijsopgave toe als bijlage.
      beschrijving van de afbeelding